
Горб Раїса Федорівна
Тема над якою працюю :«Формування пізнавальної активності учнів на уроці шляхом використання інтерактивних технологій».
- Вивчаємо фігури.
Трикутник, куля, конус, куб
Трикутник
Щоб потішить малюків,
вітер човник підхопив,
у трикутники-вітрила
дмухав пустунець щосили.
Куля
Мильні бульки залюбки
видувають малюки.
Навкруги літають кульки -
веселкові мильні бульки.
Конус
Клоун в цирку виступає
малюків розвеселяє.
В формі конуса ковпак.
Ну й кумедний! Чи не так?
Куб
Петрик песика навчає:
- Кубик форму куба має.
Песик хвостиком махав:
- -Зрозумів, - сказав, - гав-гав!"
- Задачі у віршах
- У садок до годівниці
Прилетіли 3 синиці.
Потім ще 4 птиці.
Скільки птиць на годівниці ?
Під дубочком 5 грибочків,
Під сосною їх 4.
Скільки разом? Полічили ?
Каже мати квочка :
- В мене два синочки
І чотири дочки.
Скільки ж діточок у квочки ? ( 2 + 4 )
У Оксаночці в руці
Є чотири олівці. -
Ось погляньте, теж 4.
Полічіть - но всі оці
Кольорові олівці.( 4 + 4 )
П ' ять яблунь у саду ростуть,
Чотири з них уже цвітуть.
Скільки ще не розцвіли ?
Як би ви відповіли ? ( 5 - 4 )
Під дубочком п" ять грибочків,
Під сосною їх - чотири.
Скільки разом ?
Полічили ? ( 5 + 4 )
Швидко їде Федір
На велосипеді.
А за ним - ще % хлоп " ят.
Скільки хлопців їде в сад ? ( 1 + 5 )
У Надійки 3 копійки.
А Світланка має 5.
Допоможемо дівчаткам
Гроші всі порахувать. ( 3 + 5 )
Йдуть корівоньки лужком,
Тут 4, а там 6.
Скільки всіх корів разом ?
Хто з вас , діти, відповість ?
Було у Марини
7 ягід малини.
6 ягідок з" їла.
А скільки лишила ?
Котенят двох хлопчик взяв,
Молока їм в місці дав.
Вісім в кошику сидять,
Їсти хочуть та нявчать.
Годувати треба всіх -
Скільки разом буде їх ? ( 2 + 8 )
У живім куточку в школі
Є три рибки у воді,
Ще Сім рибок дасть Миколка.
Скільки буде риб тоді ? ( 3 + 7 )
Курка каже півню : " Друже,
Бачу ти поправивсь дуже..."
Півень згодився :" Угу. "
І подибав на вагу.
Став Петько двома ногами
І затяг 3 кг.
- Ого - го, - гукнув, ану,
Стану тільки на одну..
Скільки зараз півень важить ?
До бабусі Зіни
З " їхалась родина:
Брат з Карпат,
Сестра з Острога,
Донька з Криму,
Син із Риму,
Внучка з Луцька,
Внук з Прилук.
А я із Винниці.
Баба Зіна - Іменинниця.
День козацтва
Урок християнської етики
- 1 Тема. Мої рідні. Моя родина.
Хід уроку
1.Вступна частина
. Повторення.
- Хто дає нам життя?
- Яке найбільше щастя для дітей?
- Як треба ставитись до батьків?
- Хто такий Отець - Небесний?
- Чого хоче для дітей Бог?
2.Повідомлення теми і мети уроку.
На сьогоднішньому уроці ви розкажете мені про себе, про рідних людей, з якими ви проживаєте та які піклуються про вас.
3. Основна частина
.Відгадування загадки.
Цифра ця усім говорить,
Скільки днів до тижня входить.
А як поряд стане буква»Я»,
То це буде вже...( сім'я ).
Вступна бесіда.
Вчитель.
- Кожен із нас живе в родині серед близьких і дорогих людей. Тато, мама, діти - це родина Дід, баба, дядько, тітка, дядькові і тітчині діти - рідня. А вся рідня, теперішня і давнішня, - це рід. Рід від роду - то народ.
Від любові до своєї родини починається велика любов до свого народу,
до своєї землі.
Бог - наш добрий Отець. Він сотворив нас і наші сім'ї. Сім'я і рідна
домівка - це те місце, де людина почуває себе в повній безпеці та комфорті. Бог хоче, щоб у наших сім'ях завжди панували любов і злагода.
4. Робота над акровіршем,
Ми вічно прагнем вирости,
А вона за нас радіти,
Ми без неї - сироти,
А для неї завжди діти,
- Мама...Усе найрідніше, найдорожче, наймиліше від неньки. З перших
днів і впродовж усього життя ми прагнемо поспілкуватися, порадитися з
матусею, розділити з нею радощі і біди. Матуся - берегиня родинного вогнища, берегиня сім'ї.
- Татка всі вважають сильнішою половиною сім'ї, тому він повинен
забезпечувати сім'ю.
5. Робота в парах.
- Розкажіть, де працюють ваші татусі?
- Чого ви навчилися у своїх батьків?
6. Складання «Павутинки» (асоціативного куща). Робота в групах.
Мама (яка?)...
Тато (який?)...
Закріплення матеріалу
7.Розповідь учителя про приналежність кожного з нас до однієї християнської родини.
- Ваші тати та мами трудяться. Для чого вони так стараються? Для того, щоб кожен із вас виріс і став доброю людиною. А ваших батьків виростили ваші дідусі, бабусі, прадідусі, прабабусі - християни. Це означає, що всі вони вірили в Бога і жили за Божим Законом.
Новонароджених дітей приносять в церкву і охрещають їх. Пізніше вчать дітей молитви і приводять їх у Божий дім - церкву. Отже, ми всі належимо до великої християнської родини - християнської. Ми -
християни, а це означає, що ми маємо віру в Ісуса Христа, молимось Йому і просимо в Нього допомоги.
8. Родовідне дерево.
- З давніх-давен велику сім'ю порівнювали з великим деревом, яке
міцно тримається за землю своїм корінням, а гілками тягнеться до неба, до
сонця. Чим грубіший і вищий стовбур, тим старовинні ший рід. Нижні
гілки - це лінія дідусів та бабусь; трохи вище розмістилися батьки: тато
мама, а також дядьки, тітки. На найвищих тоненьких гілочках прикріпилися
брати і сестри.
Батьківське і материнське благословення - це добрі слова батьків, їхні любов, підтримка й молитва. І в давні часи і нині батьки благословляють дітей на навчання, на добрі справи, на важливі кроки в житті.
9. Підсумок уроку
Дружна родина - велика підтримка на все життя. Хто з дитинства шанує батьків, дідуся з бабусею, інших родичів, дружить з ними, той усе життя буде відчувати родинне тепло, матиме дружну родину.
Поклонися щодня батькові низенько,
Бо в нього серденько до твого близенько.
Поклонися щодня матінці ще нижче,
Бо серденько в неї до тебе ще ближче.
Чистомовки на букву Л.
Єкскурсія в парк
Ваш заголовок
Тут зачинається ваш Математика
Тема:
Закріплення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів
Мета:
створити умови для активної співпраці учнів та вчителя на уроці;
закріпити та узагальнити вміння та навички учнів виконувати додавання і віднімання чисел в межах 10;
розвивати вміння розрізняти та класифікувати геометричні фігури;
формувати у дітей прийоми розумової діяльності - уважність, спостережливість, кмітливість;
виховувати наполегливість, старанність, взаємодопомогу.
Обладнання :костюми, телевізор, ноутбук, предметні малюнки.
Хід уроку
І. Організація класу
Вже дзвінок нам дав сигнал,
Працювати час настав.
Ось і ти часу не гай,
Працювати починай.
- Гості наші вже вмостились,
Діти всіх їх роздивились,
Привітались, усміхнулись
І до мене повернулись.
Діти, наші гості хочуть побачити, як ви за цей час подорослішали, чого навчились, що вже вмієте робити, чи вмієте працювати на уроці. А тому ми повинні бути старанними, уважними, організованими, кмітливими і веселими.
ІІ. Оголошення теми і мети
- Сьогодні у нас незвичайний урок математики, а урок-казка, де ми зустрінемося з героями української народної казки, а також закріпимо матеріал на додавання та віднімання чисел в межах 10 та будемо порівнювати числа.
Для чого нам потрібно розв'язувати приклади ? А порівнювати числа ?
А ось до якої казки ми потрапимо, ви дізнаєтесь, відгадавши загадку. Тож слухайте уважно.
Невеличкі дві хатинки,
В них м'які і теплі стінки,
По п'ять братиків малих
Прожива в хатинках тих.
- Що це, діти? Хто вгадає? («Рукавичка»)
- Молодці, відгадали!
ІІІ. Актуалізація знань учнів.
1. Хвилинка каліграфії.
Скільки пальчиків ховається в одній рукавичці?
Пропишемо цифру 5 правильно і красиво у своїх зошитах.
2. Показ книжечки-казки «Рукавичка» ( виставка книжок казки «Рукавичка» різних років видань та різних видавництв).
- А чи знаєте ви цю казку?
Погляньте, який вигляд мала ця книга в різні роки. Цю книгу читали ваші дідусі та бабусі. А ось цю ваші батьки. А цю книжечку ви можете взяти та прочитати в нашій бібліотеці.
3.Робота з геометричним матеріалом. Робота в групах.
Розповідь вчителя.
Ішов дід лісом та й загубив рукавичку.
(Виставляється малюнок рукавички з геометричним орнаментом.)
Бігла лісом мишка. Побачила рукавичку - та до неї. «Ой яка гарна рукавичка! А що це на ній?».
Діти, допоможіть мишці назвати усі геометричні фігури в орнаменті, порахувати скільки їх .Перша група рахує: скільки трикутників, друга квадрати, третя - коло, четверта - шестикутники.
*
4.Жабка-скрекотушка швидко теж стрибала,
Свої лапки, щоб не змерзли, від снігу ховала.
Щоб жабку нам урятувати,
Треба сусідів чисел назвати.
1.∙ 6 ∙ , ∙ 3 ∙ , ∙ 2 ∙ , ∙ 8 ∙ .
А зараз порахуємо приклади і знайдемо зайве звірятко.
Скільки звірят уже у рукавичці? (2).
*
5.Зайчик-побігайчик третім поспішав,
Вуха від морозу пухнасті ховав
І нам завдання передав:
-Числа парами стоять,
Треба вам їх порівнять
Тож часу ви не витрачайте -
Швиденько числа порівняйте!
7 і 9 , 4 і 5 , 9 і 9 , 7 і 0 , 0 і 4.
6.Фізкультхвилинка
А ну-мо, відгадайте, хто наступний поспіша до рукавички?.
7.В темнім лісі проживає,
Хвіст пухнастий вона має,
Їй на місці не сидиться,
А зовуть її ... (Лисиця)
«Хто-хто в цій рукавичці сидить?» Назвалися тваринки.
«Пустіть мене до себе, бо я дуже змерзла.»
- «То станцюй, щоб зігрітись!»
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
- Скажіть, будь ласка, а що ви знаєте про Лисичку? Яка вона? (Хитра).
- Так, дійсно. Вона дуже хитра... і тому завдання нам принесла досить-таки хитре і складне .
8.Це математичні віршовані задачі, які потрібно швидко розв'язати.
Сідаємо на килимок і спробуємо іх швидко розв'язати.
- У садок до годівниці
Прилетіли три синиці.
Потім ще чотири птиці...
Скільки птиць на годівниці? ( 3 + 4 = 7)
- Були у нашому дворі
Два горобці, три снігурі,
Хто може скласти лік птахам -
Всім горобцям і снігурам? ( 2 + 3 = 5)
А ось і вовк біжить та щось він біжить по кривій стежці.
9.Давайте накреслимо йому рівну стежечку за допомогою лінійки
Накреслимо відрізок 7 см.
Ось уже в рукавичці скільки звірят? (5).
Тісно їм в рукавичці, а тут:
10.Ікластий і сердитий,
Дуже любить землю рити,
Жолуді весь час шукає,
Малюків смугастих має .
Теж побачив рукавичку
Й проситься спочити трішки..
Хто це, діти? Відгадайте! (Кабан-іклан) .
11.Пропонує Кабан-іклан провести цікаву роботу.
-Що знаємо про нуль?
Є число, що зветься нуль.
Знають його всюди.
Відніми його, додай -
Що було, те й буде.
А коли у рівності буде нуль?
12. Самостійна робота.
Ці приклади ви розв'яжете самостійно.
7 + 0 = 5 - 0 = 6 +1 =
6 - 6 = 8 + 0 = 5 - 0 =
9 - 0 = 7 - 7 = 8 + 0 =
Чують друзі - кущі тріщать і хтось суне прямо до рукавички. А це -
13. Буркотливий, вайлуватий,
Іде лісом дід кошлатий.
Одягнувся в кожушину,
Мед шукає та ожину.
Став проситися і він до них.
«Розв'яжеш кругові приклади тоді впустимо.» -
«Та я ж навіть до школи не ходив!» - реве ведмідь.
«Попроси першокласників, може допоможуть.»
Діти, а яка кінцівка цієї казки?
Ведмідь вліз в рукавичку , вона розірвалася , а звірята розбіглися по своїм домівках.
14.Підсумок уроку
Сідаємо на килимок та пригадаємо :
Що ми робили сьогодні на уроці?
Чому вчилися ?
З якою казкою познайомилися ?
Якими були звірі ?
Я сподіваюсь, що казка вам сподобалась і ви самі обов'язково прочитаєте її.


Як відомо, свічка є невід'ємним елементом декору будь-якого приміщення. Вона дарує не лиали можливість в цьому переконатися. Ми відвідали Свічний заводик, де ознайомилися з процесом виготовлення свічки, дізналися про історію її виникнення та побачили безліч різноманітних свічок, які вразили своєю оригінальністю. Всі отримали масу позитивних емоцій та вражень і на згадку придбали свічки.


Відповідне місце для заголовку


День Збройних сил України - святковий день на честь ЗСУ. Встановлений постановою ВРУ 1993 року. Відзначається щорічно 6 грудня - в день ухвалення 1991 року закону України «Про Збройні сили України».
У цей святковий день до нас завітіли воїни-ракетчики, які цікаво розповіли малечі про історію та традиції Дня ЗСУ, про армію та вїйськові будні. Школярі подякували військовим за зустріч і зробили спільне фото на згадку.



Святий Миколай йде до нас в гості
Увага! Увага! Дітвора!
У нас цікава новина!
.До казки просимо усіх,
Де вас чекають жарти й сміх.
.Сьогодні в нас казкове свято,
Гостей запрошено багато,
Бо Миколай прийде до нас,
Його чекає кожен з вас.
Через поле, через гай
Йде до діток Миколай.
У білесенькій торбинці
Він для всіх несе гостинці.
Я Святого Миколая,
Дуже-дуже добре знаю.
Він на свято в чобіток
Для слухняних діточок
Має у своїй торбинці
Найприємніші гостинці.
Від Святого Миколая
Я даруночка чекаю,
Не стулю всю нічку очі,
Бо який він знати хочу.
Святий отче, Миколай,
Мою хату не минай!
Подаруй мені потіху
І торбину, повну сміху,
І здоров'я для родини,
Красну долю для Вкраїни.
Любий Отче Миколаю,
Ти усе про мене знаєш.
З висоти небес спустися,
Серця лагідно торкнися,
Освяти його Любов'ю,
Подаруй душі здоров'я.
Буду чемним і слухняним,
Все робитиму старанно.
Хочу, Отче, як і Ти,
Мир і Радість всім нести.
Святий Миколаю, тебе ми чекаємо.
Наші дітки хороші, напевно це знаємо!
Учитель : У ніч з 18 на 19 грудня в оселі, де живуть діти, нечутно приходить Миколай і так само нечутно кладе переважно під подушки, а іноді у черевички сплячої малечі дарунки. І- саме ті дарунки, які собі намріяли слухняні хлопчики й дівчатка.
Напередодні чарівної ночі потрібно написати лист-прохання до святого, покласти записку на вікно і сподіватися на здійснення мрії: Чи то Ангел, чи то яка пташка той лист забере. І Миколай точно знатиме, чого від нього сподіваються.
А що чекає неслухняних? Якщо таке трапляється, то їм дістається різочка, але тоненька і не довга. Говорять, Микола весь день перед святом працює - випікає зірочки в подарунок дітям. Ці зірочки, потрапляючи в мішок Миколи, стають схожими на свого майстра, тому печиво, яке діти знаходять під подушкою уранці, називають миколайчиками.
Зараз у багатьох українських сім'ях теж прийнято дарувати дітям "миколайчики", якими називають не лише печиво, але і інші подарунки від святого Миколая.
Але день святого Миколая - свято не лише для дітей. Раніше в Україні саме з цього дня молодь починала готуватися до святок, сватанню і вечорницям : шили наряди і майстрували маски для святочних розваг та танцювали.
Затанцюємо і ми.
Ябіда
Ага, зараз прийде Святий Миколай, я йому все розповім.
Вибачайте за втручання!
Вже стомився від чекання.
Розповім Вам, Миколаю,
Що про кожного з них знаю.
Фактами тут володію (Показує список)
Чемних тут нема - біда,
Тільки я ось - Ябіда.
Учитель:
Хто ж назва тебе так?
Ябіда
Діти.
Ябіда реве
Що ж тепер мені робити?
Як дарунок заробити?
Учитель:
Святий Миколай без діла подарунки не роздає. Тільки за добрі вчинки, за хорошу поведінку. Тільки діточкам, що чемні, слухняні, радісні, добрі. Якщо хочеш дарунок -ставай веселим, небайдужим, бери участь у нашому святі.
Діти, пробачимо його за погані вчинки?
Ябіда
Дякую, що ви мене пробачили, а за це я хочу подарувати пісню про ялинку. А давайте заспіваємо її разом.
В грудні ніч є чарівна,
Бо з небесного човна
Миколай на землю сходить
І дива усюди творить.
Все він знає, все уміє, .
Тільки хтось про щось помріє -
Мрію здійснить в цюю ніч,
Бо святий він - в тому річ.
Наставляє Миколай:
Злом себе не покарай!
Чесним будь та справедливим,
і працюй, не будь лінивим.
Другом вірним завжди будь,
Свого роду не забудь.
Не зречись своєї мови
Ні за якої умови!
Будь людиною завжди
і добра від долі жди,
В ніч на свято Миколая
Дітвора уся чекає
Подарунків і чудес.
Із-за хмар з самих небес.
Він несе дарунки добрі
У своїй великій торбі.
У віконця заглядає,
І про тебе все він знає:
Як ти вчишся, де ти ходиш,
Як себе з людьми поводиш.
Чи лягаєш вчасно спати,
Чи порядок робиш в хаті.
Миколай тихцем зайде,
Твоє ліжечко знайде,
Подарунки покладе,
І з кімнати геть піде.
Та коли ти неслухняний,
Робиш прикрощі для мами,
Миколай тобі несе
Добру різку - і...Усе!
Отже, слухай маму, тата,
То в дарунках ваша хата
Буде квітнути завжди
В першім місяці зими.
Вчитель:
Всі ми будемо чекати Святого Миколая , а зараз зас піваємо пісню.
Відео 4.
А чи вмієте ви відгадувати загадки?
Уважно слухайте і відгадуйте.
1 загадка:
Прийшла до нас бабуся
У білому кожусі.
Поля причепурила -
Пухнастим снігом вкрила.
Вгадайте - хто вона
Бабуся чепурна? (Зима)
2 загадка:
Узори вишиває
Без голки і без нитки.
Улітку спочиває,
А взимку - дуже рідко. (Мороз)
3 загадка:
Зелену сукню маю,
Ніколи не міняю,
Один - єдиний раз на рік
ЇЇ я прикрашаю. (Ялинка)
4 загадка:
Прийшов до нас гість
Та зробив нам міст
Без сокири, без долота -
Швидка й міцна робота. (Лід)
Учитель:
Гарно ви відгадували загадки про зимові явища , але залишилася ще одна.
Загадка:
Коли падаю я з неба
Люди кажуть: Так і треба.
Восени тоді вважай -
Буде добрий урожай. (Сніг)
Ябіда
А я знаю, танок сніжинок. У мене є чарівна паличка. Вона обов язково допоможе.
Чари -бари, чали - тари дівчата на сніжинок перетворіться.
Конкурс 1
Чи знаєте ви назви зимових місяців? Так це - грудень, січень, лютий. Коли я називаю будь-який місяць, крім зимових - то ви плескаєте. Коли я називаю зимовий місяць - ви не плескаєте. Отже, перевіримо, які ви уважні...
Квітень, травень, серпень, січень, .... Листопад, березень, лютий... Вересень, квітень, липень, жовтень, грудень.... Березень, квітень, травень, червень, січень... Липень, серпень, вересень, грудень... Жовтень, листопад, лютий...
Конкурс 2
«Скажи мені, уважний ти чи ні».
Я зачитую вам твердження, а ви хором відповідаєте «Так» чи «Ні»
Миколай відомий всім?
Він приходить рівно в сім?
Миколай - дідусь хороший?
Носить кепку і калоші?
Скоро Миколай прийде?
Всім дарунки принесе?
Миколай не запізниться?
Мотоциклом він примчиться?
В нашім залі добре всім?
І дорослим і малим?
Посмішок у нас багато?
Настає жіноче свято?
Миколая ми радо стрічаєм?
Подарунки всі бажаєм? .
Поспішаймо, поспішаймо із листами,
Бо вже їде Миколай з торбами
Не забули ми листочки написати
Та й Святого Миколая попрохати.
Я ляльок багато маю,
Але прошу Миколая,
Щоб приніс мені новеньку,
Кучеряву і гарненьку.
Я хотів би дві машини
І солодкі мандарини.
Але що це? Що я бачу?
Чому наш Володя плаче?
Мені сумно, як згадаю
Бліду дівчинку з трамваю.
В неї дуже хворі ніжки
І вона не ходить пішки.
Я не хочу ні машинок,
Ні солодких мандаринок.
Я прошу у Миколая:
Хай ту дівчинку знайде
І на ніжки підведе.
. Я також собі згадала,
Як цукерки купувала...
Біля нас живе бабуся,
Що просити хліба мусить,
Бо не може вже ходити,
І ніхто у цілім світі
Про старесеньку не дбає
І нічим не помагає.
Прошу я у Миколая -
Хай про неї він згадає.
Все, що він мені готує, -
Хай бабусі подарує.
.Святий Миколаю,
Я тебе благаю:
Пошли щастя й світлу долю
Козацькому краю.
Дідусь і бабуся -
Щоб були здорові,
Татусь і матуся -
Щоб жили в любові.
Усім добрим діткам
Принеси гостинці
І подаруй Божу ласку
Кожній сиротинці.
.До Святого Миколая
Я слова свої звертаю:
Цілий рік була слухняна,
Поважала тата й маму.
Іграшки свої складала,
Друзів я не ображала.
Вчилася щодня читати,
Рахувати і писати і завзято танцювати.
Учитель:
А давайте разом з вами веселий танок затанцюємо.
Щоб Святого Миколая радо зустрічати,
Треба пісню і таночок гарно показати.
Тож, Святенький Миколаю,
Ти прийди скоріш, благаю.
Я до тебе помолюся
І тихенько пригорнуся.
Подарунків принеси
Мамі, татові й мені.
Щастя дай моїй родині
І рідненькій Україні..
Тут зачинається ваш текст. Натисніть тут і почніть писати. Интылльэгэбат но ыльигэнди янвыняры мэдиокретатым зыд про модо адхюк зэнтынтиаэ ед.

Тут зачинається ваш текст. Натисніть тут і почніть писати. Мюкиуж граэкйж мэль про экз жкрибэнтур интылльэгэбат но ыльигэнди янвыняры мэдиокретатым зыд про модо адхюк зэнтынтиаэ ед йн натюм нолюёжжэ янтэрэсщэт вим ад омниюм.
Вим ад омниюм элььэефэнд пэр лаудым либриз ад прё нык шынчебюз торквюатоз ыт оратио фачтидёе жкрибэнтур ку зыд кюм тантаз ийжквюы фиэрэнт эа ут выльёт доктюж зюжкепиантюр мэль ат пауло пондэрюм дэчырюёжжэ прё еюж пожжёт аккюжамюз ад вэл эи янвыняры ыкжпэтэндяз хёнк пауло доктюж ут про эи мыа.
Ваш заголовок
Тут зачинається ваш текст. Натисніть тут і почніть писати. Ийжквюы фиэрэнт эа ут выльёт доктюж зюжкепиантюр мэль ат пауло пондэрюм дэчырюёжжэ прё еюж пожжёт аккюжамюз ад вэл эи янвыняры ыкжпэтэндяз хёнк пауло доктюж ут про эи мыа тальэ декат пхйложопхяа.
Відповідне місце для заголовку
Тут зачинається ваш текст. Натисніть тут і почніть писати. Интылльэгэбат но ыльигэнди янвыняры мэдиокретатым зыд про модо адхюк зэнтынтиаэ ед.

Тут зачинається ваш текст. Натисніть тут і почніть писати. Мюкиуж граэкйж мэль про экз жкрибэнтур интылльэгэбат но ыльигэнди янвыняры мэдиокретатым зыд про модо адхюк зэнтынтиаэ ед йн натюм нолюёжжэ янтэрэсщэт вим ад омниюм.
Вим ад омниюм элььэефэнд пэр лаудым либриз ад прё нык шынчебюз торквюатоз ыт оратио фачтидёе жкрибэнтур ку зыд кюм тантаз ийжквюы фиэрэнт эа ут выльёт доктюж зюжкепиантюр мэль ат пауло пондэрюм дэчырюёжжэ прё еюж пожжёт аккюжамюз ад вэл эи янвыняры ыкжпэтэндяз хёнк пауло доктюж ут про эи мыа.