
Тітенко Алла Миколаївна

Нові підходи до навчання та викладання математики
в умовах Нової української школи
В Україні йде пошук шляхів забезпечення якості і конкурентоспроможності шкільної освіти. І саме формування в учнів необхідних компетентностей повинно подолати прірву між освітою і вимогами сучасного життя.
Останнім часом у математиці як науці відбулись кардинальні зміни. Математичний апарат став більш різноманітним і гнучким. Математичні моделі явищ природи, технічних і економічних процесів стали більш повноцінними, точніше та глибше відображають природу речей. Математика перетворилася з методу обчислень у метод досліджень. У результаті математика перетворилася в універсальну мову науки.
Формування математичної грамотності учнів забезпечується шляхом поєднання традиційних (пояснювально-ілюстративного, репродуктивного) і нетрадиційних (проблемного, частковопошукового, дослідницького та шляхом систематичного включення вправ, завдань і ситуацій, що розвивають аналітичні та дослідницькі здібності учнів) методів навчання.
Високий рівень математичної грамотності гарантує випускнику:
- уміння застосовувати математичні знання при розв'язуванні практичних і прикладних задач;
- оволодіння математичними методами, моделями, що забезпечить успішне вивчення профільних предметів - хімії, фізики, біології;
- застосування математики в техніці, у майбутній професійній діяльності, у побуті.
Суть цього прийому полягає у встановленні змістових зв'язків математики з іншими дисциплінами.
Таким
чином, нова українська школа повинна готувати учнів до повноцінного життя в
світі високих технологій. Вона має ефективно допомогти школяреві розкрити та
розвинути особистісний потенціал, сформувати стійкі компетентності, що необхідні
при досягненні життєвого успіху.
Порожня сторінка
Додайте текст тут...